۲۴ شهریور ۱۳۹۳ | تعداد بازدید : 7163

چگونگی ثبت نام  و ورود به پروفایل و دریافت مشاوره تخصصی کارشناسی ارشد و  دکتری رشته های تحت پوشش
در این وبسایت کاربران دارای یک پروفایل کاربری میباشند که در پروفایل کاربریشان میتوانند از خدمات مختلفی همچون مشاوره تخصصی،رفع اشکال درسی ، ثبت نام در آزمون و کلاسها و .... استفاده کنند. 
کاربران همچنین میتوانند از از تقویم شخصی موجود در پروفایل به منظور درج برنامه های خود و یا از دفترچه یادداشت پروفایل استفاده کنند. نمودار پیشرفت آزمون و نمودار پیشرفت درسی و ده ها امکان دیگر در پروفایل  موجود میباشد که به مرور فعال میشوند
بخشهای فعال پروفایل تا این تاریخ:
تقویم کاربری
دفترچه یادداشت
مشاوره تخصصی

معرفی بخش مشاوره تخصصی: 
در حال حاضر بخش مشاوره تخصصی فقط برای دانشجویانی فعال میباشد که در تابستان در طرح مشاوره طلایی ثبت نام کرده اند.
به مرور و طی یک ماه آینده بخش مشاوره تخصصی برای تمام کاربران فعال خواهد شد

دانشجویان طرح مشاوره طلایی که تا به حال از طریق ایمیل برنامه ریزی خود را دریافت میکردند باید مراحل زیر را طی کنند
1: در این وبسایت ثبت نام کنند (در بالای صفحه سایت روی کادر سیاه رنگ با نام " ثبت نام و ورود" کلیک کنید و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. بعد از باز شدن فرم ثبت نام آن فرم را پر کنید )
2: ورود به پروفایل (بعد از ثبت نام میتوانید از طریق همان منوی بالای سایت با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد پروفایل کاربریتان بشوید)
3: استفاده از خدمات پروفایل (در این مرحله میتوانید از خدماتی که برای شما در پروفایل وجود دارد استفاده کنید اما بخش مشاوره تخصصی برای شما فعال نیست)
4: فعال کردن مشاوره تخصصی (همانطور که در بالا ذکر شد  فعلا فقط دانشجویانی که در طرح مشاوره طلایی ثبت نام کرده بودند میتوانند از مشاوره تخصصی پروفایل استفاده کنند. شما باید با موسسه تماس بگیرید و به خانم دانشمند اعلام کنید که ثبت نام در سایت را انجام داده اید و از دانشجویان مشاوره طلایی میباشید. بعد از اعلام شما بخش مشاوره تخصصی شما فعال میشود)
5: استفاده از مشاوره تخصصی (بعد از اطلاع به خانم دانشمند و فعال سازی مشاوره تخصصی برای اکانت شما ،حال میتوانید وارد پروفایلتان بشوید و در قسمت مشاوره تخصصی وارد مشاوره خود بشوید.)
6: امکانات مشاوره تخصصی (بعد از این که روی دوره کلیک کردید یک فرم برای شما باز میشود که لازم است آن را پر کنید. بعد از پر کردن فرم و کلیک روی دکمه ثبت میتوانید برای مشاور خود پیام ارسال کنید)

موفق باشید


 

 

انتخاب رشته

سلام من دانشجوی کارشناسی ژنتیک دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران هستم میخواهم در مورد انتخاب رشته کمکم کنید تا تصمیم درستی بگیرم که رفتن به کلاس های آموزشی را شروع کنم من ترم شش هستم با معدل 17 بین رشته های ژنتیک انسانی و ایمونولوژِی و هماتولوژِی و ژنتیک مولکولی و بیوتکنولوژی پزشکی نمیدونم کدام را باید انتخاب کنم برای ارشد . برایم مهم هست که تهران سال اول قبول شوم چون شرایط ماندن پشت کنکور را ندارم لطفا کمکم کنید که کدام رشته را راحت تر میتوانم سال اول قبول شوم . سخت کوش هستم اگر میشه جوابم را سریع بدین ممنون

توسط عطیه ساوجی در دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۰۵:۰۹

بالینی وزارت بهداشت

با عرض سلام و خدا قوت اگه میشه تفاوت مزایای بالینی وزارت بهداشت با علوم رو بفرمایید و اینکه آیا تعهد استخدام دارند ؟ میخواستم راهنماییم کنین که برا ارشد سال بعد بالینی وزارت بهداشت بخونم یا رشته خودم مشاوره که امسال ارشد دادم و زیاد امید ندارم و اینکه آیا میتونم هردو رو پا به پای هم بخونم یا خیلی سخته؟ متشکرم

توسط دهقان در چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۲۹:۴۵

دکترای تخصصی باکتری شناسی

فارغ التحصیل دامپزشکی عمومی

توسط مریم امینی در يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۵۲:۳۴

سوال

سلام با برای ارشد تغذیه باید گایتون کامل خونده بشه یا خوندن کتاب های خلاصه کفایت میکنه؟با خوندن کتاب خلاصه گایتون حوری سپهری و راستکار انتشارات اندیشه رفیع (کتاب 370 صفحه ای) تا چند درصد سوالات را میشه پاسخ داد؟خواندن کدام فصل های گایتون برای ارشد تغذیه لازم نیست ؟ اگر نام فصول را بگین ممنون میشم

توسط mahan72 در سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۲:۰۳:۳۱

برنامه ریزی و مشاوره

سلام خسته نباشید. برنامه ریزی واسه رشته سم شناسی میخوام ومشاوره که چطور امسال رتبه خوب بیارم.

توسط ساناز عسگری در چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ۱۲:۳۵:۰۰