۱۲ مهر ۱۳۹۴ | تعداد بازدید : 1454

فرصت تکمیل ظرفیت 3 آزمون دانشگاه آزاد امشب پایان می یابد

فرصت تکمیل ظرفیت 3 آزمون دانشگاه آزاد امشب پایان می یابد
 

فرصت ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد و رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۲۴ شنبه ۱۱ مهرماه به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام تکمیل ظرفیت این سه آزمون دانشگاه آزاد از روز دوشنبه ۶ مهر آغاز شده و امشب شنبه ۱۱ مهر پایان می پذیرد.

تکمیل ظرفیت آزمون های دانشگاه آزاد به دلیل رفاه حال دانشجویان و با در نظر گرفتن طرح بومی گزینی انجام گرفته است. همچنین تعدادی رشته/محل جدید که مصوبه آنها پس از انتشار دفترچه های آزمون صادر شده، در استان های مختلف به لیست رشته/محل هایی که داوطلبان امکان انتخاب آن را دارند، اضافه شد.

داوطلبان حاضر در جلسه­ آزمون ­­­­­­­دکتری تخصصی متناسب با رشته امتحانی، داوطلبان حاضردر آزمون کارشناسی ارشد متناسب با مجموعه امتحانی و همچنین داوطلبان حاضر در رشته های باآزمون سراسری متناسب با گروه آزمایشی که در آن شرکت کرده اند می توانند در این مرحله شرکت کنند.

داوطلبان باید با مراجعه به سامانه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر بیست رشته محل دانشگاهی اقدام کنند.

بر اساس اعلام معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسامی پذیرفته شدگان تا نیمه مهرماه اعلام خواهد شد و شروع به تحصیل پذیرفته شدگان تابع تقویم آموزشی دانشگاه است.