۴ شهریور ۱۳۹۴ | تعداد بازدید : 2147

آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی 16 شهریور 94 برگزار می شود

 

آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی 16 شهریور 94 برگزار می شود
 

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی از برگزاری آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دندانپزشکی در ۱۶ شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سعید عسگری با اعلام این خبر افزود: آزمون دانشنامه تخصصی یکی از امور مهم در رشد و تعالی کیفی آموزش دندانپزشکی است که اجرای مناسب آن می‌تواند باعث پیشرفت مراکز علمی و آموزشی کشور شود.

عسگری با اشاره به برگزاری سه مرحله کارگاه طراحی سئوالات آزمون دانشنامه گفت: رعایت عدالت، حفظ امنیت، سلامت و کیفیت در برگزاری سی یکمین آزمون دانشنامه تخصصی در شهریور ۹۴ مورد تاکید است.

وی افزود: استفاده از نرم افزار الکترونیک با امنیت بالا برای نخستین بار در آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی، نشست های مکرر هیات هفت نفره منتخب، مشاوره با دبیران بوردهای سالهای گذشته، بررسی نتایج حاصل از تحلیل آزمون و ارزیابی معیارهای ضریب تمیز، درجه سختی و… در رشته های تخصصی گوناگون نشانه‌ تفاوت در برگزاری آزمون است.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی گفت: استفاده از نتایج کارگاه طراحی سئوالات در حوزه عملی و نظری باعث می شود در آزمون دانشنامه تخصصی سال ۹۴ سطح آزمون به لحاظ فنی و نظری ارتقا یابد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان برگزاری آزمون، دبیرخانه آنالیز علمی کاملی در مقایسه طراحی سئوالات سال ۹۳ و ۹۴ آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی انجام خواهد داد.

آزمون کتبی دانشنامه تخصصی سال ۹۴ روز دوشنبه ۱۶ شهریورماه و آزمون شفاهی علمی در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می شود.