۴ اسفند ۱۳۹۹ | تعداد بازدید : 650

 زمان تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون دکتری اعلام شد

داوطلبان آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه ششم اسفند ماه می توانند فرم خوداظهاری ابتلا به کرونا را تکمیل کنند.

به گزارش ایسنا، آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰، صبح روز جمعه مورخ ۱۵ اسفند ماه جاری برگزار می شود و کارت‌ شرکت در این آزمون‌ از روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند ماه سال ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

 سازمان سنجش آموزش کشور در این راستا اعلام کرد: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون دکتری که مبتلا به کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه ای اتخاذ نموده است.

بر این اساس، متقاضیانی که علائم بیماری آنها به صورت قطعی تایید شده، لازم است از روز چهارشنبه ششم تا روز جمعه هشتم اسفند ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر ابتلا به کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند. متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعملهای وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، همه متقاضیان آزمون دکتری لازم است از روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند سال ۹۹ به سامانه خوداظهاری ابتلا به کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.