۱۶ فروردین ۱۳۹۴ | تعداد بازدید : 3708

راهنمای ثبت نام و خرید بن کارت دانشجویی  نمایشگاه  کتاب تهران 16 تا 26 اردیبهشت 1394
راهنمای ثبت نام و خرید بن کارت دانشجویی  نمایشگاه  کتاب تهران 16 تا 26 اردیبهشت 1394

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاستهای ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور،  هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب را در اختیار دانشجویان عزیز قرار می دهد. در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز این کارت با شرایط ذیل در اختیار دانشجویان قرار می گیرد:
بن کارت دانشجویی صرفاً ویژه دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است.
زمان ثبت نام:  از 25 فروردین 1394 تا قبل از برگزاری نمایشگاه و از طریق سامانه ثبت نام  بن کارت دانشجویی به آدرس  www.tibf.ir است.
زمان توزیع کارت از تاریخ 6 اردیبهشت 1394 تا پایان نمایشگاه 26 اردیبهشت است.
متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو (به صورت اینترنتی) برای دریافت بن کارت می‌بایست صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب نموده‌اند مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری نمایند.
مدارک لازم هنگام دریافت کارت عبارتند از کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه.
هر دانشجو مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب است.
اعتبار موجود در کارت‌ها 600 هزار ریال است که 300 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معادل آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت اینترنتی پرداخت می‌شود.
یارانه پرداختی برای خرید کتاب از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. کارتهای ویژه خرید فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاههای کارت خوان داخل غرفه ناشران  قابل استفاده است.
 

 

اشتباه

لطفا متن را تصحیح بفرمایید مبلغ کل 80 تومان هست که 40 تومان به عنوان یارانه در نظر گرفته شده

توسط در چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۸:۴۲:۱۰