۳۱ تیر ۱۳۹۹ | تعداد بازدید : 708

تکمیل فرم خود اظهاری برای دریافت کارت ورود به جلسه در آزمون زبان وزارت بهداشت ضروری است
رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی گفت: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان وزارت بهداشت که از ۳ مرداد ماه قابل دریافت خواهد بود، ملزم به تکمیل فرم خود اظهاری هستند.

سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون زبان MHLE دوره ۵۷ و تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان در آزمون  از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۳ مرداد ماه ۹۹ تا ۹ صبح روز یکشنبه ۵ مرداد ماه ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است.
 
وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار ۱۹۷۵ نفر تا کنون در آزمون زبان وزارت بهداشت ثبت نام کرده‌اند؛ تاکید کرد: داوطلبان همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه ملزم به تکمیل فرم خود اظهاری جهت حضور در آزمون هستند.


رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی  افزود: برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: آزمون‌های دوره ۵۷ که قرار بود پنجشنبه ۲ مرداد برگزار شود به دلیل شدت شیوع بیماری کرونا مجددا به تعویق افتاد و آزمون در زمان جدید سه شنبه ۷ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود. این دوره از آزمون در ۲۶ حوزه امتحانی شامل ۲۳ حوزه به صورت الکترونیک و ۳ حوزه به صورت کاغذی برگزار خواهد شد.