۱۳ آذر ۱۳۹۵ | تعداد بازدید : 1184

امروز آخرین مهلت ثبت نام فراگیر ارشد پیام نور

امروز آخرین مهلت ثبت نام فراگیر ارشد پیام نور
 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این‌که ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور امروز به پایان می‌رسد، گفت: این آزمون روز جمعه 15 بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (نوبت هفدهم) امروز شنبه 13 آذرماه سال جاری پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 13 آذرماه، تعداد 24 هزار و 766 داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور همچنین خاطر نشان کرد: به کلیه داوطلبان علاقه‌مند برای شرکت در آزمون فوق که تاکنون ثبت نام ننموده‌اند اکیدا توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده و حداکثر تا پایان امروز شنبه 13 آذرماه سال 1395 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور اقدام کنند.

دکتر توکلی در پایان گفت: همان‌طور که قبلا نیز اعلام شده است آزمون کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه 15 بهمن‌ماه جاری در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.