۵ دی ۱۳۹۵ | تعداد بازدید : 1935

امروز آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان

امروز آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان
 

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به استقبال دانشگاهیان برای ثبت نام در شانزدهمین دوره عتبات،گفت: با توجه به این استقبال مهلت ثبت نام تا امروز ۵دی ماه در سایت www.labbayk.ir تمدید شده بود و امروز آخرین مهلت برای ثبت نام دانشگاهیان در این سامانه است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی با اعلام این مطلب افزود: این دوره از ابتدای بهمن ماه سال جاری شروع و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآورشد: امسال ۵گروه دانشگاهی اعم از اساتید، کارمندان، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر مجرد و دانشجویان پسر مجرد به عتبات اعزام می شوند که در این دوره نیز مانند دوره قبل بر اساس تفاهم نامه ای که با سازمان نظام وظیفه منعقد شده است، مجوز خروج از کشور دانشجویان پسر اخذ می شود.

همچنین محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:بیش از ۶۸۰۰۰ نفر از دانشگاهیان سراسر کشور تاکنون جهت تشرف به عتبات عالیات در سایت لبیک ثبت نام نموده اند.

زارع در خصوص زمان و چگونگی قرعه کشی گفت: قرعه کشی بعد از پایان زمان ثبت نام به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و نتایج آن از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز ۷ دی ماه در سایت لبیک اعلام می شود و متقاضیان می‌توانند از روز هفتم دی ماه با مراجعه به لینک مشاهده نتایج قرعه کشی و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده نمایند.

وی تاکید کرد: آخرین مهلت ثبت نام، امروز یک شنبه ۵ دی ماه است و این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.بنابراین متقاضیان ثبت نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، پیش از این ثبت نام عتبات دانشگاهیان از۲۱آذر لغایت یکم دی ماه در سایت لبیک اعلام شده بود که این زمان تا امروز 5 دی تمدید شد.