۲۲ دی ۱۳۹۴ | تعداد بازدید : 1441

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو پنجشنبه برگزار می شود

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو پنجشنبه برگزار می شود
 

صد و چهارمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimoآ:E-A۲۰۱۶) صبح روز پنجشنبه ۲۴ دیماه ۹۴ منحصراً در شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه ۲۲ دیماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org قرار می گیرد. 

داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل نام و نام‌خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه کند.

چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت درآزمون هرگونه اشکالی درکارت ورودی خود مشاهده کردند می‌توانند در روز چهارشنبه ۲۳ دیماه ۹۴ صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و اشکال احتمالی کارت خود را اصلاح و رفع کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران: ‌تهران، خیابان کارگر شمالی (امیرآباد)، بعد از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان های ۱۵ و ۱۶ به عنوان باجه رفع نقص کارت نسبت به اصلاح اقدام کنند.